SulfoForte nasiona Dr Jacobs 01.jpg

Sulfo forte nasiona brokuła

 

Najwyższej jakości nasiona brokuła.

 

250g

 

Organiczne nasiona brokułów w wybranej jakości premium

Zawierają naturalny sulforafan (w 100g produktu aż ok. 800 mg)

oraz glukorafaninę (w 100g produktu aż ok. 600 mg).


✓ Najwyższa jakość
✓ Kontrolowana uprawa ekologiczna
✓ Na 100 g * około 800 mg sulforafanu + 600 mg glukorafanu


Glukozynolany (glikozydy oleju gorczycznego) w nasionach brokułów

Drugorzędowe związki roślinne: glukorafanina i sulforafan należą do grupy glukozynolanów (glikozydy oleju gorczycznego). Występują one w roślinach krzyżowych, takich roślin jak: kapusta, kalarepa, rzodkiewka, brokuły, gorczyca lub chrzan. Są też odpowiedzialne za ich (lekko) ostry smak.

Brokuły są ich bardzo dobrym źródłem, w szczególności nasiona i kiełki. Związki te są rozpuszczalne w wodzie oraz bardzo wrażliwe na ciepło, dlatego gotowanie warzyw powoduje ich utratę. Trzeba by zjeść około 114 kg ugotowanych brokułów, aby uzyskać tę samą ilość sulforafanu oraz glukorafaniny zawartej w łyżeczce (10 g) nasion brokuła Sulfo Forte.

Z przyczyn prawnych nie możemy napisać jak działają te składniki, ale polecamy artykuły w internecie.

Sulfo Forte można dodawać do kanapek, potraw i zup (już nie gorących), mielić, nastawiać na kiełki.

* Zawartość w 100 g produktu SulfoForte: sulforafan 0,77 g; glukorafanina 0,55 g (UBF, 5 kwietnia 2019, seria 182093).


Produkt naturalny - wartości mogą podlegać nieznacznym wahaniom.

 

Składniki: nasiona brokuła Brassica rapa sylvestris.

 

Przepis na pesto Dr. Jacob’s

bogate w związki fitochemiczne i polifenole:

 

  • 2 łyżeczki (8-10 g) nasion brokułów Sulfo forte (glukozynolanin)

  • 3 łyżeczki (15 g) siemienia lnianego (lignany, błonnik, kwasy tłuszczowe omega-3)

  • 30 g koncentratu pomidorowego bez soli (likopen)

  • 1 łyżeczka TocoProtect (tokoferole, tokotrienole, polifenole)

  • 1 łyżeczka kurkumy w proszku (kurkumina) lub rozsypana 1 kapsułka    Kurkumin K2 (witamina K2)

  • 10 ml produktu Polifenum Forte (silnie stężone polifenole z granatu,    pomidorów oraz winogron).

 

Opcjonalnie dodaj 5 g ostrego chrzanu (glukozynolaniny i myrozynazy), kroplę D3 Witaminy słońca, natkę pietruszki lub inny ulubiony składnik.

 

Nasiona brokuła i siemię lniane zmiel w młynku lub mikserze. Dodaj pozostałe składniki i zmieszaj aż otrzymasz pastę. Przechowuj w lodówce i najlepiej spożyj tego samego dnia.

A Bez-Vegan-G-L-S-C.png
SulfoForte nasiona Dr Jacobs 01.jpg